Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

Τυχαίο? Δεν νομίζω!


Το γκράν πρι στη Γερμανία ξεκίνησε την Παρασκεύη με τις δύο McLaren να παίρνουν την πρωτία στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και τους μηχανικούς της Βρετανικής ομάδας να βλέπουν το νέο σύστημα διαχύτη της ΜcLaren να κάνει τη δουλεία του. Η βροχή όμως που έπεφτε στην πίστα του Χόκενχαϊμ δεν επέτρεψε στις ομάδες να δοκιμάσουν τα σλικ ελαστικά της Pirelli. Στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών τα πράγματα όμως άλλαξαν με τον Μαλτονάντο να ''χορεύει'' στη βροχή με το μονοθέσιο της Williams και να παίρνει την πρώτη θέση. Στις κατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου τα πράγματα ξεκίνησαν ομαλά αλλά στο τελευταίο τέταρτο που θα έκρινε ποιός θα κατακτούσε την pole position τα πράγματα έγιναν δύσκολα για τους διεκδικητές. Οι εναλλαγές στην πρώτη θέση ήταν συνεχείς με τους πιλότους κυριολεκτικά να έχουν κολλήσει το πόδι στο γκάζι πιέζοντας τα μονοθέσια στα άκρα. Στο τελευταίο λεπτό την πρώτη θέση διεκδίκουσαν οι : Αλόνσο, Γουέμπερ και Φέττελ. Ο τελικός νικητής όμως σ’αύτη τη μάχη ήταν ο Ισπανός με χρόνο : 1:40.621! Ο χαμένος του Σαββάτου ήταν ο Νίκο Ροζμπέργκ στον οποίο επιβλήθηκε ποινή 5 θέσεων λόγω αλλαγής στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο αγώνας της Κυριακής ξεκίνησε ομαλά με τον Αλόνσο να κάνει μια πολύ καλή εκίννηση και να διατηρεί την πρώτη θέση. Πίσω του ο Φέττελ δεχόταν μεγάλη πίεση από τον Μίκαελ Σουμάχερ ,ο οποίος είχε καταφέρει να περάσει τον Μαρκ Γουέμπερ, αλλά δεν κατάφερε να προσπεράσει και τον συμπατριώτη του. Ο έταιρος πιλότος της Ferrari ξεκίνησε με καταστροφικό τρόπο χάνοντας τη εμπρός αεροτομή και αναγκαστήκα μπήκε στα πιτ χάνοντας πολλές θέσεις.  Ο πρωτοπόρος Αλόνσο έδειχνε να μην απειλείται από τον Φέττελ μέχρι που ο Γερμανός κατέβασε τη διαφορά κάτω από το ένα δευτερόλεπτο και απέκτησε το πλεονέκτημα του DRS. Εκεί τα πράγματα έγιναν δύσκολα για τον Ισπανό που τελικά κράτησε τη θέση του και μετά την έξοδό του απο το πρώτο πιτ στοπ. Ο αγώνας συνεχιζόταν στον ίδιο ρυθμό με τον Αλόνσο να δείχνει οτι τον ελέγχει. Λίγο πριν τα μονοθέσια πραγματοποιήσουν τα δεύτερα πιτ στοπ ο Χάμιλτον που είχε βρέθει ανάμεσα στους τρεις πρώτους και πιο συγκεκριμένα μπροστά από το Φέττελ προσπαθόντας να ξαναβρεθεί στον ίδιο γύρο μ’αυτούς καθώς λόγω ενός κλαταρισμένου ελαστίκου στην αρχή του αγώνα είχε βρεθεί ενα γύρο πίσω. Το γεγονός αύτο προκάλεσε τον εκνευρισμό του Φέττελ που έβλεπε τον Αλόνσο να μεγαλώνει τη διαφορά καθώς αυτός καθηστερούσε πίσω από τη McLaren του Χάμιλτον. Η καθυστέρηση αυτή είχε αποτέλεσματα ο Γερμανός να βγεί από τα πιτ στοπ στην 3η θέση βλέποντας τον Γουέμπερ να περνά μπροστά του. Μέχρι τον προτελευταίο γύρο δεν είχε αλλάξει τίποτα. Στον 66ο γύρο όμως o Φέττελ επείχειρησε και προσπέρασε τον Γουέμπερ, αλλά η αγωνοδίκες αποφάσισαν μετά το τέλος του αγώνα οτι πήρε πλεονέκτημα πατόντας εκτός πίστας και του έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων η οποία τον κατέβασε στην 5η θέση. Όλα αυτά όμως δεν επηρέασαν καθόλου τον αγώνα του Φερνάντο Αλόνσο που χάρησε τη νίκη στη Ferrari. Ο Ισπανός μετά τον αγώνα δήλωσε : ‘’Δεν γνωρίζω πολλά από πολιτική, αλλά είναι η αλήθεια πως η κατάσταση στην Ισπανία δεν είναι καλή, ωστόσο ως Ισπανός οδηγός σε ένα ιταλικό αυτοκίνητο το οποίο έχει σχεδιαστεί από έναν Έλληνα (Νικόλας Τομπάζης), είναι πολύ καλό που νικήσαμε εδώ (Γερμανία)’’. Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο τυχαίες τελικά όλες αυτές οι συμπτώσεις που επισήμανε ο Ισπανός οδηγός ; Τέλος, οι οδηγοί δίνουν ραντεβού στην Ουγγαρία 27-29 Ιουλίου. Αναλυτικά οι βαθμολογίες των οδηγών και των κατασκευαστών :


Βαθμολογία οδηγών        
1.Αλόνσο 154β.
2.Γουέμπερ 120
3.Φέτελ 118
4.Ράικονεν 95
5.Χάμιλτον 92
6.Ρόσμπεργκ 76
7.Μπάτον 65
8.Γκροζάν 61
9.Πέρες 47
10.Κομπαγιάσι 31
11.Μαλντονάντο 29
12.Σουμάχερ 29
13.Ντι Ρέστα 27
14.Μάσα 23
15.Χούλκενμπεργκ 19
16.Σένα 18
17.Βερν 4
18.Ρικιάρντο 2

Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Red Bull Renault 238
2.Ferrari 177
3.McLaren Mercedes 157
4.Lotus Renault 156
5.Mercedes 105
6.Sauber Ferrari 78
7.Williams Renault 47
8.Force India Mercedes 46
9.Toro Rosso Ferrari 6








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου