Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ??

Βρισκόμαστε λιγότερο από ένα εικοσιτετράωρο μακρυά από την πιο κρίσιμη πολιτική αναμέτρηση της μεταπολίτευσης και έτσι σκέφτηκα να εντρυφήσω λίγο στις προεκλογικές δηλώσεις και δεσμεύσεις της νέας πολιτικής δύναμης της χώρας,του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος φαίνεται να ανοίγει διάπλατα την πόρτα προς μια γη της επαγγελίας για τα κατώτερα και μέσα κοινωνικά στρώματα.
Αναρωτιέμαι όμως τα αλλά κόμματα ανόητα είναι για να μην επενδύσουν σε παρόμοιες προεκλογικές εξαγγελίες ώστε να αποσπάσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ψήφους από τις δυο αυτές πιο πολυπληθείς ομάδες της ελληνικής κοινωνίας ; Η απορία μου αυτή με οδήγησε στο να διερευνήσω το "που θα βρούνε τα λεφτά" τα στελέχη του ΣΎΡΙΖΑ ώστε να υλοποιηθεί το πρόγραμμα του και ανακάλυψα ότι 9/10 ερωτηθέντα κομματικά στελέχη απαντάνε "Θα φορολογήσουμε τον Πλούτο". Αλήθεια όμως τι πάει να πει αυτό το θα "φορολογήσουμε τον πλούτο" που τόσο εύκολα λέγεται ; Με το φτωχό μου το μυαλό αντιλαμβάνομαι ότι ο πλούτος είναι οι καταθέσεις άνω το 300.000 ευρώ που όντως πρέπει να φορολογηθούν περαιτέρω και η φορολόγηση των μεγαλοεπιχειρήσεων. Δυστυχώς όμως για όλους μας ο συλλογισμός αυτός ο όποιος είναι ο πρώτος που έρχεται στο νου σου όταν ακούς την προαναφερθείσα φράση έχει μερικά βασικά κενά που αυτομάτως αφήνουν το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ στον αέρα. Πρώτον οι περισσότερες υπέρογκες καταθέσεις βρίσκονται στο εξωτερικό καθιστώντας ουτοπική την ελπίδα συγκέντρωσης ενός σεβαστού ποσού για την ανακούφιση των πληγέντων από την κρίση από αυτή την Πηγή. Από την άλλη η αύξηση της ήδη εξαιρετικά υψηλής φορολογίας στις επιχειρήσεις θα οδηγήσει στην μετακίνηση τους σε κάποια γειτονική  χώρα με την μισή  φορολογία και μισθούς, γεγονός που με την σειρά του θα πυροδοτήσει την ιλιγγιώδη άνοδο της ανεργίας καθώς η φυγή των επιχειρήσεων θα αφήσει έναν στρατό από τέως εργαζομένους. Ταυτόχρονα είναι πασιφανές  ότι η ανάπτυξη που από ότι φαίνεται αποτελεί την πεμπτουσία της αναμέτρησης της Κυριακής θα καταβαραθρωθεί ενεργοποιώντας μια σειρά από αρνητικές εξελίξεις για την χώρα μας .

Αυτή λοιπόν η ανευθυνότητα από το δεύτερο σύμφωνα με τις προηγούμενες εκλογές κόμμα με έκανε να θυμηθώ την ανεπανάληπτη φράση του Βασίλη Αυλωνίτη : που πάμε ωρε που Πάμε !! 

7 σχόλια:

  1. Το blog σου λέγεται Δημοκρατικοί Ορίζοντες, παρόλα αυτά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα διαγράψεις το σχόλιο μου...
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά σου με το ΣΥΡΙΖΑ. Είσαι φαντάζομαι από τη λεγόμενη αφρόκρεμα που διαμένει είτε στα παραθαλάσσια Νότια Προάστια είτε σε Κηφισιά/Εκάλη/Μαρούσι κτλ. Απλά θα ήθελα να ρωτήσω αν πραγματικά πιστεύεις ότι αυτοί που εξέθρεψαν τους κομματικούς τους στρατούς και τα έκαναν μαντάρα μπορούν να ανατρέψουν την κατάσταση. Και κάτι ακόμα: το πλούσιο λεξιλόγιό σου και η ομολογουμένως καθηλωτική αρθρογραφία σου δεν σε καθιστούν εξυπνότερο από αυτούς που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ. Οφείλεις να το σεβαστείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς έπεσες έξω, ούτε θα διαγράψω το σχόλιο σου ούτε συγκαταλέγομαι στην αφρόκρεμα που παραθέτεις απλά αυτή είναι η άποψη μου περί του συγκεκριμένου κόμματος.Όντως οφείλω να σεβαστώ αυτούς που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και όντως το κάνω. Αυτό όμως δεν πάει να πει ότι δεν θα εκφράσω τις απόψεις μου, ότι θα φιμωθώ ούτε βέβαια πρόκειται να φιμώσω εσένα για αυτό σε παρακαλώ στείλε μου άρθρο σου όπου θα εκφράζεις την δική σου οπτική για τα πράγματα το οποίο με μεγάλη μου χαρά θα αναρτήσω, εκεί άλλωστε έγκειται και το όνομα δημοκρατικοί ορίζοντες στο ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να μιλήσει δίχως λογοκρισία επομένως σε παρακαλώ να ανασκευάσεις και να μου στείλεις την αρθρογραφία σου όπως έκανε και ο αναγνώστης joneybat...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το εκιτμούσα πραγματικά αν κύριέ μου είχατε ονοματεπώνυμο για να μιλάμε καθαρά. Όσοι είμαστε συντάκτες και σας απαντώ με αυτή την ιδιότητα σεβόμαστε απολύτως το δημοκρατικό δικαίωμα έκφρασης και από αυτό απορρέει και το όνομα του blog. Όσο για το ΣΥΡΙΖΑ θα σας θυμίσω δύο πράγματα: 1) οι παλιοί κομματικοί στρατοί του ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ σήμαρε αστο ΣΥΡΙΖΑ, όπως πολλοί παλιοί συνεργάτες του Άκη Τσοχατζόπουλου και πολύ ευχαρίστως να σας μιλήσω με ονοματεπώνυμα για πολλά λαμόγια που βρήκαν στέγη σε κάποια συνιστώσα σας 2) ο ΣΥΡΙΖΑ σάρωσε ιδίως την 6η Μαίου στα Βόρεια Προάστεια, όπου και κατοικώ και εγώ. Δεν σημαίνει πως όποιος δεν μένει στο κέντρο ή σε κάποια άλλη περιοχή δεν έχει δικαίωμα έκφρασης. Αυτό οφείλετε να το σεβαστείτε όπως και εμείς σαν ιστολόγιο σεβόμαστε ΑΠΟΛΥΤΑ την γνώμη σας. Αλλά καλύτερα υπογράψτε ένα άρθρο, όπου θα εξηγείτε την προτίμησή σας στο ΣΥΡΙΖΑ και υποβάλετέ το.
    Επωνύμως
    Γιώργος Ετγενίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι ο Ανώνυμος που έγραψα και το πρώτο σχόλιο. Θα επιμείνω να διατηρήσω την ανωνυμία μου, αλλά θα πρέπει καθώς είμαι άτομο που σέβεται το συνομιλητή του να ανασκευάσω και να απολογηθώ για το ύφος γραφής του σχολίου μου, όχι βεβαίως για το περιεχόμενο. Απλά αγαπητέ Ευγενίδη και Λεύκα με πειράζει ιδιαίτερα και με όλο το σεβασμό το γεγονός ότι η νέα γενιά στην οποία φαίνεται ότι ανήκετε και εσείς να αντιμετωπίζει με τόσο σκληρή διάθεση κριτικής ένα κόμμα που καλώς ή κακώς δεν έχει υπάρξει κόμμα εξουσίας. Το ΠΑΣΟΚ του Γεωργίου Παπανδρέου έφερε 2 μνημόνια στη χώρα και συνάμα στο χείλος της πτώχευσης εκατομμύρια συμπολίτες μας. Η ΝΔ του αγαπητού Κώστα Καραμανλή δε, θα μείνει στην ιστορία ως μια από τις πιο αδρανείς κυβερνήσεις. Και σας ρωτάω: γιατί όλα τα μίντια παρουσιάζουν το ΣΥΡΙΖΑ ως εταιρία κατεδαφίσεων όταν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν φάει με χρυσά κουτάλια? Και επίσης δεν κατάλαβα γιατί είναι καταδικαστέο το να μιλάς για καταγγελία μνημονίου, ενός μίγματος πολιτικής το οποίο έχει ξεκάθαρα αποτύχει. Απολογούμαι για άλλη μια φορά για το ύφος του σχολίου μου, απλώς να ξέρετε ότι ένας λαός που έχει κυριευτεί με φόβο δεν θα αλλάξει ποτέ προς το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ ανώνυμε λοιπόν, θέλω να θεωρώ τον εαυτό μου αριστερό και μάλιστα είχα στο μυαλό μου στο κοντινό μέλλον να γράψω για το τι μπορεί και επιβάλλεται να κάνει μια σύγχρονη αριστερά. Είμαι από αυτούς που αρχικά είδαν θετικά τον ΣΎΡΙΖΑ αλλά απογοητεύτηκαν από την απουσία του κυβερνητικού του λόγου την πολιτική υιοθέτηση προσώπων που μέχρι πρότινος αποτελούσαν τους κομματικούς στρατούς που δικαιολογημένα καταγγελίες, από το γεγονός ότι το πρόγραμμα του δεν ταιριάζει σε κόμμα που προορίζεται να κυβερνήσει καθώς δεν είναι καθ'ολα κοστολογημένο και για άλλους λογούς τους οποίους σκοπεύω να αναλύσω διεξοδικά στο επόμενο άρθρο μου που ελπίζω να διαβάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ πάλι που ανήκω στον φιλελεύθερο χώρο,δεν είδα καθόλου θετικά τον ΣΥΡΙΖΑ. Και ξέρετε κάτι; Τα Μνημόνια απέτυχαν γιατί κάποιοι δεν τόλμησαν να υπερβούν τον φόβο του πολιτικού κόστους και να εφαρμόσουν γενναίες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις.Το μίγμα επιδεχόταν αλλαγών από την αρχή είναι σαφές, αλλά κατά βάση είναι πράγματα που έπρεπε μόνοι μας να έχουμε κάνει. Αλλά σε εμάς κυριάρχησε η ρεμούλα, η αναξιοκρατία η κομπίνα κυρίως από το ΠΑΣΟΚ και φυσικά και από την ΝΔ, πρακτική που φαίνεται να ευαγγελίζεται και ο ΣΥΡΙΖΑ με τα στοιχεία που εγκλοπώνει στις συνιστώσες του. Εγώ τους εκπροσώπους του κρατισμού και της πολιτικής ευκολίας δεν τους στηρίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή